Ben 2 ay önce spiral taktırdım ve reglim 10 günden fazla sürüyor şimdi de regl olucam ve birkaç gündür pembe akıntım var (taktirdigimdan beri 2 aydır böyle regl oluyorum) dün abdest aldım bugün yine pembe akıntım var ama regl olamadım daha. Malum yarın da Ramazan yeniden abdest alıp oruç tutmaya başlamalı mıyım sizce yoksa oruç tutamam mı? Değerli yorumlarınıza ihtiyacım var