Kızlarrrr normalde hiç böyle bi huyu yoktu uykusu düzene girmişti kendim mi çocuğu nazar ettim anlamıyorum uyuyor bazen 1-2 gibi bazen sabah doğru şu 4 gündür 1 gün yaşamadık böyle güzel uyudu onun harici ağlayarak uyanıyor bazen tam ayılıyor bazen ayılmadan geri yatıyor rüya mı görüyor yoksa bişikerden mi etkileniyor kreşe gidiyor bu arada geçen ağlamasının sebebinin beni babam uyutsun sallasın dedi )hala salıncağı var orda uyutuyoruz ) Ama babası işteydi öyle >!içleyerek biraz ağladı uyudu bi şekilde . Ama diğerleri neden terör falan mı