sezerrrr 3 aylık bebişlerinizin uykuları nasıl? Gündüz kaç saat uyanık kalıyor, Kaç saat uyuyor? Gece uykusuna kaçta geçiriyorsunuz, gece kaç saat aralıkla uyanıyor?
rabiagn sezerrrr gündüz uyumuyor, uyusa da 1 veya 2 kere Max 20-25 dk kucakta o da. Akşam ise 8-9 gibi gece uykusuna geçiyor. Gece 2-4 saat aralığında mama için kalkıyor. Sabah 10-11 arası uyanıyor. Düzen oluşturmadım ama şuan bu şekilde ilerliyor.
nogger sezerrrr Hiç bir düzen yok zaten uyku eğitimi için 5 ay dan sonra diyolar. bizimki gece uykusuna yani derin uykuya sabaha karşı 4 5 gibi geçiyor sonra 3-4 saatte bir uykusunda acıktığı için ağlıyo emziriyorum uyumaya devam ediyor öğlen 2-3 kadar bu şekilde gidiyor. Gündüz doğru düzgün uyumuyor 10 dk 15 dk yarım saat hep uyanık nerdeyse ama ilk zamanlara bakınca buna da şükür 2 ay boyunca uyku nedir bilmiyorduk 1 saat uyuyabilsem şükrediyordum. Zamanla düzene girerler ben o ne zaman isterse ona göre hareket ediyorum. 😇
erenm Ay bize hiç iyi gelmedi gündüz uyumuyor max 30-40 dk uykuya direniyor resmen uykusunu alamayınca da hep mız mız geceleri de hala 2 saatte bir uyanıyor emmiyor mama veriyorum tam bir uyku düzenimiz yok saatlerce uyanık kalabiliyor anlamadım ben 💆🏼♀️ umarım düzene girer
mayaren Gündüz genelde yarım saat uyuyor kalkıyor nadir bir uykusunda 2 saat uyuyabiliyor o da her gün değil canı isterse gece 9-10 gibi yatıyor akşamları bir kere mama veriyorum gece uykusuna dalsın güzelce diye düzenli olarak 3-4 saatte bir kalkıyor emzirerek devam ediyorum
patatess 3 aylık olmasına 2 gün kaldı bizim de. Hiç düzen yok bir gün asla uyumuyorsa diğer gün saatlerce uyuduğu oluyor. Şu anlık gece uykusuna 22.30 - 23 gibi dalıyor sabah da 9 gibi uyanıyor. Gece 2-3 saatte bir emmeye uyanıyor. Ama sabah 5ten sonra ıkınmaları başlıyor genelde. Bakalım 3aya girince neler olacak.🥲
annelendik gündüz uyku uyanıklık sürelerine dikkat ediyorum. gündüz 1-2 saat uyumasına en fazla bir buçuk saat uyanık kalmasına dikkat ediyorum. gündüz çoğunlukla kucakta uyuyor. yatağına bırakınca bi süre sonra uyanıyor. 1 saatten az uyumuşsa tekrar uyutuyorum. gece yedi gibi uykuya geçiş başlıyor. tam uykuya dalması 8-9 arası oluyor. gece de 12-1 arası uyanıyor emiyor yatıyor sonra 4-5 arası uyanıyor. sabah 7-8 arası uyanıyor. uykusu önceden hep kucaktı uyumazdı. çok çabaladım. önce uyku uyanıklık saatlerini iki üç gün not ettim. sonra gündüz uyku ve uyanıklık sürelerini dikkat ettim. böyle böyle az bi düzen oldu
patatess sezerrrr İnşallah yakın zamanda başlar 10 güne işe başlayacağım. Böyle çok yorucu oluyor. Ama 4. Ayda uyku gerilemesi de çok korkutuyor.🥲
sezerrrr nogger bizimde böyleydi bi ara duş aldıra aldıra yarım saat yarım saat öne çektik gündüz uykuları düzene girince gecede erken uykuya dalıyor
annelendik sezerrrr hep kucakta geçen 40 gün sonunda çok yıprandım sonunda bu düzene kavuştuk. reflüsü olduğu için çoğu uykusu kucakta ama buna da şükür