İyi akşamlar kızlar sol göğüs tarafımda damarlarda sızı şeklinde yanma oluyor ara ara gün içinde. 15 gün önce hasta olduk influenza sanırım baya ağır geçirdim hala etkileri var üzerimde ona bağladım çok şiddetli bir ağrı değil hafif sızlama yanma giriyor daha önce yaşayan oldu mu bu tarz doktora gözükeceğim pazartesi evham yaptım. Yani üşütme yapar mı bunu sizce