Sezaryen sonrası ilk haftalar sürekli ayakta mı geçirdin, dinlenmek gerekiyormuş çok nadir ayağa kalkılırmış çünkü sonrasında bu bize ağrı olarak dönermiş, lohusa döneminde bi yerini vursan anlamazmışsın o zmanlar geçince yavaş yavaş ağrırmış. Bende hiç oturmamıştım kırkım çıkana kadar şimdi yeni anlıyorum sırtım topuklarım ağrıyor