Selin09 Oglum 5ay 5 günlük bugün göz muayenesine gittik. Doktor görmesinde sorun yok ama gözleri kayıyor şaşılık var dedi ve şaşı bölümüne göstermelisin dedi. Cocugu böyle olup sonradan şaşılıgı geçen varmı ve bu süreçte nasıl bi tedavi uyguluyorlar?
Mena Selin09 merak etmeyin benim kuzenimin kizindada goz kayması vardı yaklasik 1 yıllık özel bebek gözlüğü kullanarak atlattilar hiçbir sorun yok su an.. geçmiş olsun 🙏
HasanCinar Selin09 geçmiş olsun post üstte kalsınn diye yazıyorum bilgim yok maalesef inşallah tez zamanda düzelir