Oğlum bu sabah sünnet oldu . Sünnet olduktan sonra yaşadıklarınızı paylaşır mısınız diyen arkadaşlar için yazıyorum . Doktorumuz sabah 6 dan sonra bişey yedirmememizi söyledi öyle yaptık 8 gibi hastaneye gittik yatış filan yapıldı daha sonra oğlumu ameliyathaneye aldılar bizi almadılar maalesef . Yaklaşık onbeş dakika sonra oğlumu çıkardılar hemşirenin kucağındaydı iç çekiyordu yavrum onu öyle görünce dayanamadım :( odaya gittiğimizde hemen emzirdim fitil yaptı hemşireler doktor gelip kontrol etti . Pipisinin üzerinde sargı bezi vardı eve gittiğimizde 5 gibi o sargı bezini suyla ıslatarak açmamızı daha sonra da karton bardağın altını kesip pipisine yerleştirip bezini kapatmamız gerektiğini söyledi. Krem filan hiçbişey vermedi sadece antibiyotik şurup ve Ateş düşürücü şurup verdi . Şuan da oğlum çiş yaparken canı acıyor onun dışında Allah’a şükür ateşi filan olmadı umarım en yakın zamanda iyileşir. Ameliyathane kapısında beklemek çok zormuş Allah ım herkesin yavrularına sağlık sıhhat versin .