kizim 22 aylik memeyi biraktirdim. hastalanmisti emmek istemiyodu halsiz olduğu için uykuya memeyle gecen cocuk kendi kendine uyuyunca kesmeye karar verdim cunku asiri duskundu. fakat sanki bana kirgin gibi bazen beni istemiyo bazi hareketlerine asiri uzuluyorum duygusal bi donemmis birazda ondan boyleyim bilmiyorum. boyle bi surec geciren var mi acaba geciyo mu sonra 😢