aleynaayaz06 Arkadaşlar bebeğim bugün tam 3 aylık oldu. Son 3 gündür aşırı huysuz. Devamlı kucakta olmak istiyor, yatırdığım an da ağlıyor. Gündüz uykuları kısaldı. 3. Ay atağı var mı? Neden böyle oldu anlamadım?
Kk41 aleynaayaz06 evet 3. Ay atağı var oğlum da meme reddi yaşamıştım bi 10 gün sürmüştü hep ayakta kucakta emzirmek zorunda kalmıstım
balyavrum aleynaayaz06 Evet 3. Ay atağını bizde yaşadık. Yanlış hatırlamıyorsam 1 buçuk 2 hafta beni çok yordu. ☺️ geçer inşallah, Rabbim sabır ve kolaylık versin 🤍