cokbilmismom Mygirlmybaby 4 aya kadar böyle bir şeye dikkat etmedim ben istedigi saatte emdi uyudu uyandı zaten 3 ay kolikti gece yarısı uyursa şükür ediyorduk battaniyelerde sallıyorduk sakinlessin diye.
arasbek Mygirlmybaby o zamanlar değişiyordu 10-11-12 biraz zor uyuyordu ama gecemiz güzeldi 2-3 kere kalkardı 3. Ayda saat başı uyanmalar bi başladı 5.5 olduk hala düzelmedik