Liliyy 3 yaşında çocuğum şampuanı komili kullanıyorum vücudunda sebamed papatya özlü şampuan onu kullanıyorum bebeklikten beri acaba değştrmem gerekiyo mu tüylenme yaparmı bu ara sırtında falan tüylenme fazlalaştı gbi siz ne kullanıyonuz
cokbilmismom Liliyy kafasinada vücuduna da aynı şampuanı kullanıyorum ayrı kullanma gereği duymadım. Hipp kullanıyorum