Bebeğim doğduğunda kan alınmıştı, şekeri 140 çıkmış, ben henüz e nabızına girebildim ve detaylı olarak ilk kez baktım, sizce normal mi? Ben de gebelik şekeri de çıkmıştı, onunla ilgisi olabilir mi ? Dr bununla ilgili herhangi bisey söylemedi, kanda farklı biseye bakilmisti yani şeker ile ilgili bir sorun yoktu