Kızım 1 yaşında. Hastalandık hanımlae. Doktor 3 tane ilaç verdi. 2 si sabah öğlen akşam. Antibiyotik de sabah akşam. Ama kızım asla durmuyor ve içiremiyorum. Ne yapsam ne etsem bilmiyorum. Sabah öğlen akşam olanı sabah akşam versem etkisi çok mu azalır. Zaten bence yaşına göre bu doz fazla ama.