mom97X hiç misafirliğe gitmedim desem, 15 aylık şu an. Huzursuz olduğu vs için değil ama kendi halinde oynamayı sevdiği için ve evde mutlu olduğu için. Bir tek arkadaşın annesş var ona gidiyorum bize çok yakın orda kafasına göre takılır rahatça başka hiç bşryere gitmedim. Biri sevmek istediğinde kendisi gitmezse ben asla zorlamıyorum hatta karşı tarafa bırak diyorum. Zorlama diyorum.