merve034 Kizlar bugün karnimda ağrı hissettim , bide ekstra sütüm geldi tişört ıslandı, simdi lavaboda baya kan geldi pıhtı da var , acaba adet mi bu yoksa başka bisey mi,? Baya kirmiziydi kan
merve034 merve034 karnimi içeri çekme bırakma hareketi yaptım ondan olabilir mi kan mi kalmıştı acaba iceride
Tugcebb merve034 doğum yapalı 6. Ayım olcak 5. Reglimi oldum, kütle kütle düşüyor. Birde sancılı. 30 yaşındayım hiç böyle olmamıştı. 9 ayın acısı çıkıyor sanırım 😂 ama çok rahatsız ediciyse tabii ki doktora danışmakta fayda var.
merve034 Dedektifgadget ayy anam nasıl korktum ya ilk adette bile böyle kırmızı gelmemişti nasıl korktum 😑 çok teşekkür ederim
merve034 tgcyi 6 sinda gidicem kendisine ama 2 buçuk ay olmuş yani 40 kontrolün de sıkıntı yoktu , hafif adet ağrım da var ama belki bilen vardır ilk gebelik çünkü öğrenmek istedim
Dedektifgadget merve034 yok kız öyle regldir korkma karnını kassan bile kan gelmez emziriyorsan böyle düzensiz regl olur
tgcyi merve034 mutlaka bilen vardir tabi ama bu tarz konular onemli diye dusunurum ben hep o yuzden doktorunuza bi danisin dedim telefonu yok mu sorsaniz, bu kadar erken regl olunur mu bilmiyorum
merve034 Dedektifgadget yani diyorum 2 buçuk ay oldu 40 kontrolünde de sorun yoktu dedim ne alaka 🥲🥲 çok saol canım benim
merve034 Tugcebb aaa dimi peceteyle baktım dediğiniz gibi gerçekten 🥲 yok öyle rahatsız olduğum bir durum yok ağrı sancı vs sadece öyle görünce tedirgin oldum birden 🤭 doktora gidecektim bahanem oldu ama icim rahatladı