sevcan12 Kızlar bebislerinizi kaç aylıkken duşa kabinde fıskiye altında yıkamaya başladınız bu akşam ilk defa 8 aylık kızımı yikayalim dedik fiskiyede Bi uçmayı keşfedemedi o derece 😄
NatashaRomanoff sevcan12 Allahım öyle bir başlık açmışsın ki benim kafada Melih Gökçek’in kırılan fıskiyesi canlandı. Oruçta başlamadı ya neyse.
tercumanhanim sevcan12 doğdugundan beri fıskiyenin kısık ayarıyla yıkıyorum :) allahtan banyo yapmayı cok seviyor😊
sevcan12 NatashaRomanoff insanlar sadece ramazanda dalgın olmuyor. Belki uykusuzum belki yorgunum siz sadece ramazanda ibadet edilirken yanlış bir cümlede kelimede yaptığınız ibadeti mi bahane ediyorsunuz?
ayisit sevcan12 ben ayarlanabilen duş başlığı almıştım. Yaklaşık 10 aydır da fıskiyeyle yıkıyorum. Tazyiğini en düşükte kullanıyordum en başta her büyüdüğünde arttırdım şimdi orta seviyeli bir akışta devam ediyoruz. Çok da seviyor bahçe suluyor gibi yapıyorum bir de ona 😂
selambengeldim sevcan12 1 aylıktı duşakabinde yıkamaya başladığımda daha rahat oluyor kovaya su yapmak falan daha uğraştırıcı bir de bebekler öyle üşüyor bence duş başlığıyla en azından sürekli su tutuyorum üstüne
sevcan12 selambengeldim ya orası öyle tabii ben üşür düşüncesinden ziyade alışsın diye denedim umarım korku kalmaz
Aysunnkaya sevcan12 1 yaşına basıcak birkaç kez denedim hiç sevmedi korktu genelde hep oturacağında oturup kovadan su döktüğüm için bakalım erken galiba daha ya 😀