yeso16 Sizce ramazan da kilo alınıyor mu veriliyor mu ? Bugun kuzenımle tartıştık bu konuyu sizler ne düşünüyorsunuz 😂🫶🏻
NatashaRomanoff yeso16 ben alıyorum çünkü düzenli yemeye giriyor hiç bu ramazan zayıfladım diyemedim vallahi 😂😂😂
bisusbe_ yeso16 bence kilo alınıyor sahurda yiyip uyuyoruz. Hareketsiz oluyoruz sürekli üstüne bir de hamur işleri felan illa yapılıyor
yeso16 MiracAlpinveUmutunAnnesi butun gun aç duruyoruz ama ya 😂 bence vermemız gerekirdi iftarda ve sahurda yiyoruz sadecw😂
NatashaRomanoff yeso16 maşallah 😂 dikkat ettiysen vermiş olabilirsin ama ben dikkat etmiyorum zaten sahuruda iftarı da yiyorum yani çorbasından tatlısına çayına kahveme hiç birini es geçmem 😁😁
NatashaRomanoff yeso16 sormasaydın iyiydi 😁 3-4 kilo alıyorum ortalama ama ramazan bitince de hemen veririm.
Dondurmalikahve yeso16 Ramazan değilde ben cocuktan sonra ise girdim gireli 3 ayda 5 kg aldım oturmuyorum birde işte aktif çalışıyorum. Normalde yemeği severim ama insanlar hareket edip kg verir ben alırım çünkü ben garibim 😂