öğün aralarim mi uzun bilmiyorum ama çok cabuk acıkıyorum ve acıkınca midem ağrıyor resmen acliktan aclik hissini cok yasiyorum. ve yiyince de az da yemiyorum az once üc tabak yemek yedim ve buna ragmen kilo vermisim 55 kiloyum. anormal geliyor bana sürekli birseyler atistiriyorum ve cok sinirimi bozuyor bu durum