SweetMom__ Kızlar ya benim bu ay sonuna geçtikti niyet etsem tutsam günah olur mu ? Çünkü olacam tam diyorum ya gelen birşey yok . Nasıl yapabilirim. Çok üzülüyorum ay sonuna denk geldigi için heyecanla bugünü bekliyordum.
farelikoyunkavalcisi SweetMom__ siz niyet edin gün içinde gelirse mecbur bozacaksınız ama gelecek diye tutmamazlık yapmayın hayırlı ramazanlar💐💐
Kuzularinanasi SweetMom__ olmamissaniz niyet edip tutun.bozulursa bozulur yani napalim yapacak bisey yok muhakkak denk geliyor basina ortasina bi sekilde
cokbilmismom SweetMom__ niye gunah olacak adet olmamışsınız ki daha. Olacağını nereden bileceksin ne olarak bozulursa bozulur artık bunun gunahi mi