Merhaba kızlar. 43 günlük bebeğim var ve süt olmadığı için çok emziremedim mama takviyesi ile beslendik. İlk önce doktor önerisi ile Hipp Organik kullandık fakat bebeğim hiç sevmedi sürekli yediğini çıkardı. Sonrasında Evolvia kullandık evolviada da kusma vardı ve kabız yaptı. Şimdi ise bebelac gold kullanıyoruz fakat bu da çok gaz yapıyor bebeğim sürekli kızarıp zorlanarak uykudan uyanıyor. Birde yinede tuvaletini 3 4 günde bir yapıyor. Golden goat mamayı denemeyi düşünüyorum. Her bebek farklıdır tabiki ama önerisi olan var mı ?