Kızlar Bebeğim 7 aylık oldu daha hiç menenjit aşısı yaptırmadık iki tane doktorumuz var biri özel biri devlette soruyoruz İkisi de İstediğiniz zaman yapılabilir diyorlar 7 9 13 olarak yapabiliriz madem bu zamana kadar yapılmadıysa diyorlar ama hem nimenrix hem bexsoreden 7,9 ayda birer tane 13 de birer tane toplam 6 diyolar Yani parabal açıdan değil para çocuğumun sağlığından önemli değil ama 3 doz birinden üç toz birinden 6 aşı çok fazla geliyor bana çok ağır gibi geliyor çocuğa sizin doktorlarınız bu konuda ne dedi paylaşır mısınız nasıl bir planlama yapıldı ?