Kuzeymiram Kızlar evde kendi mutfak dolaplarını beyaza boyayan varmı , soyuldumu acaba sknti yaşadinizmi yaglaninca
Eylulzeynep8 Kuzeymiram Boya değil de kapladim ben acemi olmama rağmen çok iyi oldu. Dikkatli bakmassa anlamaz insan
kedisevercan Kuzeymiram bu işler için özel üretim boya ve cilalar var onlar soyulmuyor. Araştırın bence.
sek_kahve Kuzeymiram ben boyadım, doğru işlemle yapılırsa soyulma vs olmaz. 1 yıl olacak memnunum, soyulma olmadı
seyma51 Ben kiracıyım, taşınmadan önce canımız ev sahibimiz pembe dolaplarını beyaza boyamış. Korkudan düzgün silemiyorum bile. Soyulmaya başladı kenarlardan
derinmoms23 Bende beyaza kapladım hamile halimle yapmıştım halen kullanıyorum 3 yıl olucak hiç bir sıkıntı yaşamadım.
Kuzeymiram derinmoms23 dolap boyası diyemi geçiyor boya bide boyanoncesi ve sonrası ne surdunuz.acaba sek_kahve