pembe-patiik 8 ay gümbür gümbür geldi. Asla oyalayamıyorum. Çok çabuk sıkılıyor. Kucağa gelmek istiyor alıyorum memnun olmuyor bu sefer yere inmek istiyor. Her şeye ağlıyor. Bütün gün böyleyiz. Uykulara aşırı direnmeye başladı ve ağlayarak uyanıyor. Bensiz bir dk durmuyor hemen ağlamaya başlıyor. Neşeli kızım gitti bambaşka bir bebek geldi yerine 😔 sizde durumlar nasıl?
pembe-patiik crybaby ay geçmedi mi daha ya. Çok zorlanıyorum artık. Yorgunluk uykusuzluk. Geçer ümidiyle bekliyorum ☺️
sudeakayy Yazdıklarının tıpatıp aynısını yaşıyoruz 🙄🙄uykuya direnme ağlama yapışıklık memnuniyetsizlik
pembe-patiik prensim56 bizde de 7 ayda başladı devam ediyor hatta daha da kuvvetlendi. Bu kadar ağlama yoktu şimdi her şeye ağlıyor. Gerçekten zor annelik Allah yardımcımız olsun 🌸
pembe-patiik nslhnak bizimki de dişten değil diş çıkarınca belli oluyor bizde. İnşallah 9 ayda geçer.
mom97X pembe-patiik 8 ay 9 günlük. Uykuya direnme, sık sık mızmızlanarak kalkma, çabuk sıkılma, aşırı huzursuzluk, diş huzursuzluğu…. Her şey var bacım .. mahvolduk son bir aydır
pembe-patiik mom97X aynı bizde öyleyiz. Demek ki bu zamanlarda olan şeyler bunlar ama yorgunluktan mahfoldum.
yavzkus pembe-patiik benimde oğlum 7 aylık dogdundan beri hep aynı ağlamaklı memnuniyetsiz ne yapsamda çok kısa mutlu sonra yine suratı asık ahhh yorgunluk hat safada
sudeakayy pembe-patiik şu an internetten baktığıma göre atak haftasındaymış benimki bitmesine daha var 🙄😂