Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz oğlum kolik 3 aylik olduk gündüz uykuları en fazla 15 dakika uyanık olduğu sürelerde ağlama krizleri biraz azaldı gibi ama şimdide uyuyacagi zaman katıla katıla agliyor buna çare bulamadım bi türlü uykudan önce ne bezini degistirebiliyorum ne bisey yapabiliyorum okadar agliyorki ayağıma alıyorum kuxagima alıyorum bessigine koyuyorum yok katıla katıla ağlaya ağlaya uyuyor ama artık gerçekten çok yoruldum ne yapmam lazım bilemiyorum bi akil verin nolur