mrv2412 Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 17 günlük ara sıra göz kapağı ve göz altında baloncuk şeklinde yuvarlak olarak şişlik oluyor ve geçiyor bu durumu yaşayan var mı neden olabilir görsel bıraktım [](https://)