Momtobe sezaryen mi oldunuz aman gaz çıksın çok kötü bir şey. Benim doğumdan sonra çıkmadı bir gün sonra lavman yaptılar hem sezaryen acısı hem gaz acısı beni yürütmedi bile. Geri hastaneye gittiğimde tekerlekli sandalyeye oturdum o kadar yani. O yüzden tadını çıkarın bırakın gitsin 😂 oğlum kolikti o acıyı bildiğim icin oğluma çok üzülürdüm