4buçuk aylık oğlum var tırnağını derinden kestim sanırım tırnağı intihap topladı çok kötü bir hal aldı ve tırnağı attı ama attığı yer hala intihap topluyor ve parmak kırmızı doktor antibiyotikli krem verdi sürüp pansuman yapıyorum ama geçmiyor başına gelen yardımcı olabilecek biri var mı