Senaoz21 Böcek kışın olur mu bilemedim de tek yerde olunca benim de aklıma alerji gelmedi, bir de aslında kolun kuru kalan yerinde de değil gibi ondan böcek ısırması diye düşündüm de tabi kış mevzusunu düşününce ben de bir bu düşünceden iyice uzaklaştım 😅