2 aydır göğüs ucu yaralarıyla uğraşıyorum gitmediğim doktor kalmadı hepsi silikon uç ve ya sağım önerdi. İlk başta inat ettim vermedim şimdi de kızım inat ediyor. Ağzına değdiği gibi çığlık çığlığa. Diğer türlü de ben acıdan Çığlık çığlığayım. Sonradan silikon uç takan alıştıran var mı