Merhaba arkadaşlar. Oğlum 15 aylık olacak ancak bazı gerilikler olduğunu fark ediyorum. Yani gerilik dediğim öyle aman aman büyük sorunlar değil ancak yaşadığımız süreçten ötürü etkilendiğinin farkındayım. Eskisi kadar kelime kullanmıyor. Anne,abla,baba,anneanne, nene vs gibi şeyler söylüyordu ama bir süredir ne yeni bir kelime söyledi nede öğrendiklerini kullandı. Annemdeyim ve burada oyuncakları sınırlı, parka götüreyim desem köpekler var geçen gittiğimizde köpek üstümüze yürüdü motorsiklet kullanan biri geçemediğimi görünce motorla köpeği uzaklaştırıp yardımcı oldu. Bir daha da gidemedim oraya. Oğlumu kapı önüne çıkarttım dün ama her yer merdiven ve düz alan yok bu sefer de zorlandık aynı yerde dönüp durduk. Oyun gruplarına yazdırmak istedim ama oğlum 15 aylık benim gördüklerim 18 ay+ idi. Evde oğlum için neler yapabilirim dışarı çıkarttığımda da asla yürümüyor yere koyduğum gibi başlıyor huysuzluğa bacaklarıma yapışıp sarılıp ağlıyor. 10 gün sonra Allah nasip ederse şehir değişikliği yapacağız temelli değil 1 hafta kadar. Orada oyun gruplarına götüreceğim inşallah faydalı olur. Etkinlikler vs ne önerirseniz açığım şu an biraz bir şeyler öğrensin sıkılmasın istiyorum.