Bsraasln bizimki 21 aylık ve memeyle yaşıyorsu resmen gece kırk kez uyanıp meme emmeden uyumazdı. gündüz sıkıldıkça gelirdi aç susuz tok fark etmez illa emerdi.
kendi kendime bıraktırırken memelerimde ağrı ve aşırı şişkinlik ve sertlşk oluyordu. doktoruma sorunca ilaçla sütü kestik. 5 6 güne tamamen kesildi ve kendim de kontrom ettim artık tamamen vermiyorum.
ilk başlarda birkaç gün verdşm ama az veya hiç gelmediği için sinirleniyordu ağlıyordu. en sonunda kabullendi. daha iki hafta oldu. nadiren aklına geliyor ama hemen oyalayıp unutturmaya çalışıyorum.
bazen gözünü dikiyor kucağımdaylen bi hafif sıkıyo falan ama görmezden geliyorum:) ve bu zamana kadar beklediğim için de pişmanım memelerimden çok ağrı çektim keşke daha erken bıraksaymışım:)