Merabalar kızlar 11 aylık oglum yeni dogdugunda üfürüm vardı kalbinde bugun gittik kardiyolojiye kalbinde delik olmadıgını kalp kapakcıgının iyi oldugunu söyledi ama ufak bi dalgalanma varmış kalp ritiminde 1 gün boyunca EKG takılı kalacakmış cocugu bizim gibi böyle olan varmı acaba neler yaşadınız süreçleriniz nasıl ilerledi