Tosbigin_Annesiii Merhaba anneler, iyi bir nebulizatör önerisi istiyorum sizlerden bendeki nexus şarj edilebilir olandan ama o soğuk buharlı galiba aşırı şekilde öksürtüyor krize giriyor çocuğum.
maysamoms33 Tosbigin_Annesiii respirox kullanıyorum soğuk üflüyor ama bebekler için düşük modu mevcut kendimde kullanıyorum yüksek modda
1pamuk_ Tosbigin_Annesiii ben nexus kullanıyorum iyi şimdilik. Bu arada çocuğunuz çıktı mı yoğun bakımdan
Husnur Onları hiç önermiyorlar ben de almıştım ama hiç işe yaramadı kompresörlü aldım lifenet o kadar işe yarıyor ki resmen çocuğumun hastalığını onla geçirdim