bisusbe_ imkan varsa en kısa zamanda gitmenizi öneririm artık insana sersemlik vermeyen gün içinde rahatsız hissettirmeyen hafif dozlu ilaçlar var umarım çözümü bulursunuz ve rahatlarsınız.
Herkesin dediği gibi sizi tetikleyecek şeylere bakmamaya gayret edin.
Atak geldiğinde 3 3 3 kuralını deneyebilirsiniz; etrafınızda gördüğünüz 3 şeyin ismini söylemek, duyduğunuz 3 şeyi söylemek, vücudunuzda 3 bölgeyi oynatmak(parmak, ayak, baş gibi) o anlık rahatlatabiliyor
Bir de vaktim olur arada okurum derseniz çok yardımcı olabileceğini düşündüğüm bir kitap var, “iyi hissetmek”
Edinirseniz mutlaka faydasını göreceksiniz, şifa olsun her şey inşallah…