oylesinebiri__ yeni_anne__ mamasina zeytinyağı damlatabilirsiniz demişti doktor biz 2 aya kadar damlatık probiyotik iyi geldi artık damlatmiyoruz
senbibaksana1 yeni_anne__ evet canim mama yaramamis kabiz yapmis mamani degistirebiliyorsan degistir mamalarina 1 er cay kasigi zeytin yag koy her ogune koymana gerek yok 2 ogunde 1 koyman yeterli olur ilk etapta sertligi atana kadar her ogunde koyabilirsin
asellinaninannesiii yeni_anne__ Benimki suan 1 yaşında canım. Benimkide öyleydi surejli kabız oluyordu ilerde geçiyor ama bir nebze azaltmak için hipp combiatic öneririm bir kuut alıp dene istersen inşallah geçer. Zeytinyağ ile karnına masaj yap 🌸
hepoyleolurzaten___ asellinaninannesiii benim kızım 1 yaşında 21 günlük hâlâ kabız oluyor sürekli ve uyuyamıyor sizin ne zaman geçti?
asellinaninannesiii hepoyleolurzaten___ 7 buçuk muydu 8 mi yalan söylemiş olmayayim geçti arada oluyor hemen çorba yapıyorum zeytinyağ döküp içiyorum geçiyor 🌸
Suluportakalimm hepoyleolurzaten___ ayy benim oğlumda öyle ne yapsam geçmiyo 13 aylık. Hindistan cevizi yağı sipariş verdim o iyi geliyormuş kiviyle birlikte verince gelsin onu denicm hemen
hepoyleolurzaten___ Suluportakalimm banada haber verin lütfen iyi gelirse bende kullanayım bende badem yağı duydum onu alacağım
oylesinebiri__ yeni_anne__ rica ederim canım inşallah işe yarar az gelirse yarım çay kaşığıda koyabilirsiniz mamanın içinde çözünuyor tadı geçmiyor sindirimi kolaylaştırır