gizematadeniz önemli olan emmesi diye düşündüm ben hep, o yüzden silikonu hep taktım. Zorbalığa da hiç uğramadım çünkü herkese dedim ki “göğsümün ucunu koruyorum bu şekilde, yoksa çocuk yara yapıyor, canım çok kıymetli” dedim. Onlar da woww olup özendi desem yeridir 😁😁🤭