Kızlar emzirme dönemindeyim ve saçlarım aşırı dökülmeye başladı. Kas ağrılarım var. Solgarın female multiple takviyesini çok övdüler ama bir arkadaşım da bebeğin böbreklerini yorabilir dikkat et dedi. Aklım karıştı. Var mı aranızda bu vitamini kullanan?