Anneanem yoğun bakımdan çıktı şükür wma yürüyemiyor hafızamız yok şükür sağlıklı olsun yanımızda olsun yeter ki çorba yapıcam anneanneme yarın gidicem ne yedirebilirim hafif sizce dişlerimizde yok kusma nedeniyle 3 gün önce hastaneye kaldırıldı bugün taburcu oldu ne yapsam ne yedirsem bilemedim hastanede 10 kaşık çorba yedirdim zar zor bana yardım eder misiniz ?