atlas1655 kahvaltılarında eliyle yiyebileceği şeyleri eline verdim avokado çok yumuşak değilse mesela, dilim zeytin kaşar gibi. Yumurtalı şeyleri kaşıkla yedirdim kendim. Şimdi çatalı batırıp veriyorum büyüdüğü için siz de öyle yapabilirsiniz. Akşam yemeklerinde de çorba değil de daha katı şeyler verdim. Örneğin balık yemiyor dün balık köftesi yaptım eline alıp kendi yedi. Makarna pilav yapabilirsiniz bunları sebzelerle karıştırın zenginleştirin. Kıymayı tükürüyordu hep,lahmacun yaptım ona uygun. Eliyle kendi yedi yine. Yani hep deneme yanılma yoluyla buldum sevdiği şeyleri. Ara öğünlerde de meyveleri dilimliyorum kendi yiyor benim kontrolümde. Hala sevmediği ve yemediği şeyler oluyor ama o da normal diye düşünüyorum damak tadı oluştu çünkü