Arkadaşlar 4 aylık bir bebek sürekli uyuma moduna girebilir mi? Tüm günüm bebeğimi uyutmaya çalışmakla geçiyor. 1,5 saat uyanık zor tutuyorum. Bakın çok uyuyor diye söylenmiyorum uykuya geçirmek de zor hemen dalmıyor uyku saatlerini vs kendimce ayarladım. Ama uyandıktan 10 dakika sonra uyku ağlamaları başlıyor. Uyku rutinine geçmek istiyor. Etkinlik yapalım yok tummy time yapalım yok. Kitap okuyorum çığlıklar atıyo. Uyut beni diyo hep kime çekti bilmem ya sürekli mııız mız. 6 kilo bebek mızmız olunca sürekli zıplıyo kucağımda oluyo sana 10 kilo. Bel mel kalmadı artık ya.