3,5 aylık yaklaşık tam gaz bitti rahatladım derken gece uyandığında hariç emerken ağlamaya başladı zar zor emzirsem de kusıyor bi süre sonra fışkırarak değil ama ağzının yanından akıyor sabahtan beri emmedi doğru düzgün göğsüm şişti sağdım sağdığım sütü biberonla deneyeyim dedim içti hepsini ya ben anlamıyorum bu bebekleri meme reddine benziyor ama kusması niye var anlamadım