simaym94 ah ah enjektörle besleniyordu benim ki bi yandan parmak sokuyorduk bi yandan enjektör bende de süt yok du az çok az geliyordu gümüş kapak kullandım çok faydası oldu sağımın çok faydası oldu bol bol su iç ve uyumaya çalış dıycemde olmuyor e bebekden Malt içecek var bende çok işe yaradı neyseki hastaneye yatıs olmadı geriledi şimdi 5 aylığız geçer inşallah