defneemommm Yaşına kadar çok daha iyiydi yaşından sonra seçmeye başladı şimdi önceki yediği şeyleri yemiyor yani. Ebemiz demişti zaten 1,5 a doğru seçmeye başlar diye öylede oldu. Belli başlı şeyleri yiyor hep aynı. Doktorumuz kilosunun normal olduğunu söylüyor kız bebeğe göre ben rahatım zaten bu konuda olması gereken aralıkta olduktan sonra sıkıntı yok benim için. Bende uzun ve zayıf biriyim 😂 Kan değerleri vs yerinde önemli olan sağlıklı olması. Hiç yerinde durmuyor zaten çok enerjik kızım ordan oraya gün boyu poposu hiç yerde değil