Merhaba anneler bebeğim 2 buçuk aylık ve emzik tutmuyor.Aventin ve nuk’un emziklerini denedim ama tutmadı.Bende bibs’in kauçuk emziğini almayı düşünüyorum sizce tutar mı yada tutması için tavsiyeleriniz var mı?
Göğsümü emzik olarak kullanıyor o yüzden istiyorum tutmasını