Bennureyla Bende iki yıl önce normal doğum yaptım ve dogumdan cıkınca dediğim tek şey, normal, doğurmak isteyen insanlar deli bence demiştim. Ama aklımda o an ki acı kalmadı şuanda nasil bir acı oldugunu unuttum. 6saatte dogurabildim. Yine istesem yine normal, doğururum. Zor Bi durum ama sezeryan da kolay değil en azından normal, doğumdan sonra kalkıp bebeğinle ilgilenebiliyorsun sezeryanda bebeği kucağına bile alamiyorsun sürekli birinin yardımı gerekli. Sezeryan doğuranlara da saygım sonsuz tabiki dogumun her türlüsü zor, bence daha zor olanı sezeryan. Bildiğin ameliyat, oluyorsun, üstelik sütün geç geliyor. Yani tercih sizin