Kızlar 3 aylık bebegim var iki gündür biberon reddi yasıyoruz aventin biberonu kullanıyorum acaba akısı yavas diye öi yemek istemiyoe 1 numara 2 numara baslıkları var henüz 1 kullanıyoruz iki delikli biberon kaynaklı mamayı içmiyor olabilie mi yoksa atak felan mı