Ajda da tek guzel durmuyor ve kesınlıkle bululuyor takıp cıakrırken elım bılegıme gore taraklı oyuzden elımden gecerken bukuluyor buyuk alsam bılegımden cok asagıya dusuyor. Takmıyorm oyle yalandan arka da sın dedıgı gıbı kocaya araba yukseltme parası olarak duuryor 🤣