Aybukem17 Kızlar yaklasik 10 aydır korunmuyoruz 2. Çocuk için. Bugün adet oldum doktora gitmek istiyorum bi problem mi var diye adetliyken mi gitmek gerekir?
Prensannemm Aybukem17 3.günü git diyorlar hormon testi yapılıyo bende gittim bizde aynı istiyoruz folikasit verdi bana