Daha doğumunuz çok yeni merak etmeyin çoğalır sütünüz. Sütüm gelmiyor az diye endişelenmeyin strese girmeyin. Mamayı biberonla vermeyin veya biberonla verecekseniz anne memesine yakın az akışlı olanlardan tercih edin. Bebeğiniz biberondan rahat rahat mama içmek varken, memeyle uğraşıp kendini zorlamak istemiyordur, zaten çenesi kuvvetlenmemiştir daha. Ben solgar brewers yeast, galactago damla, humana still tea kullanıyorum. Başta dereotu olmak üzere maydanoz ve nane dışında bol yeşillik, rezene, yulaf ezmesi, bulgur, tarhana gibi mayalı yiyecekler, boza, hurma, dut kurusu, kuru incir, kuru kayısı da sütü arttırıyormuş. Ben hepsini deli gibi yedim ve içtim hangisi işe yaradı bilmiyorum ama yaradı. Su tabi ki onu söylemeye bile gerek yok. Bir de dinlenmek ve uyku çok farkettiriyor sütü, yeni doğum yapmışsınız ne kadar uyur dinlenirsiniz bilemiyorum ama kendimde gördüğüm, yiyip içtiklerimden ziyade uyku ve dinlenme önemli. Sağlıkla büyütün bebeğinizi☺️