Merhaba bebegim bir buçuk ayda 50-100 grm arası kilo almış anne sütü + mama veriyorum doktor mama yemesine ragmen kilo almamasına şaşrdı alerji olblr mi diye kan tahlili istedi buarada yüzünde egzama var boynunda kollarının bazı yerlerinde kan tahlillerimiz temiz çıktı aletjiye dair bşy çıkmadı dedi süt alerjisi olan mamadan vermişti bunu 10gün kullan sonra tekrar gelin dedi ama kafam karıştı yani kanda aletjiye dair bşy çıkmamış bu durumu yaşayan varmı